If it makes you happy!

Hey bitches!


Har precis kommit ur duschen efter ett intensivt zumbapass och är helt sluuut! Något som gör mig glad är när jag ta ut tummen ur arslet och är aktiv! Efter att man tränat kan man ju känna sig som skit, men det är ju värt det! Det finns ju alltid något som gör en glad, om inte lycklig! Det behöver inte vara något stort, utan det kan vara allt från ett sms från en vän till ett foto som påminner en om något.

Fotot nedan tog min vän Pontus när jag var i Stockholm och jag vet inte varför men jag blir glad när jag ser på denna bilden! Det är ju inget speciellt med denna bilden, detta var till och med ett testfotot som han tog när han skulle justera inställningarna på sin systemkamera!





Man ser även resten av sällskapet bakom vilket gör bilden roligare i min mening! Jag var glad just i det ögonblicket och som sagt, det kan vara det allra minsta som gör en lycklig!


XOXO
   /TheShaker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0